Er virksomheden i vækst, så har du sikkert rigeligt med kunder men måske også en fyldt kalender, der styrer dig mere, end du styrer den. Måske tager du kunder ind, som i virkeligheden er tidsrøvere. Eller siger ja til opgaver, du aldrig kommer til at tjene på. Eller også har du de forkerte samarbejdspartnere eller medarbejdere.

Det hele handler om din forretningsstrategi, som vi skal se på med friske øjne. Som din kommunikationspartner udfordrer jeg dig (kærligt), så du igen tager styringen over din egen virksomhed.

LÆS MERE HER

 

Står du i spidsen for en virksomhed, og oplever du, at det er svært at finde den gejst, der måske oprindeligt var din drivkraft? Glimtet i øjnene. Smilet på læben. Og det overskud, som andre beundrer og søger?

Så kan du have glæde af en erhvervscoach, der hjælper dig til at finde din indre passion igen. Vi arbejder med dine styrker, så hver dag bliver meningsfuld, vi kigger på din work-life balance, og vi tackler dine svagheder, så du får overskud til at være den bedste udgave af dig selv både privat og på arbejdet.

LÆS MERE HER

Arbejdsmarkedet er i konstant forandring, og i disse år gælder det for mange virksomheder om at kunne tiltrække, fastholde og udvikle de gode medarbejdere. Det handler om trivsel for den enkelte, for hele medarbejdergruppen og det gode samarbejde.

Når jeg afholder workshops hos jer, så bliver I klogere på, hvordan I hver især og sammen kan medvirke til trivsel i jeres hverdag. I bliver klogere på, hvad positiv kommunikation kan betyde, hvordan konflikter kan nedtrappes, og vi tager selvfølgelig udgangspunkt i jeres konkrete hverdag.

LÆS MERE HER



Assonans - GDPR
Assonans Kommunikation og Erhvervscoaching arbejder med mennesker og virksomheder. Personfølsomme data er typisk almindelige kontaktoplysninger og de informationer, der som et led i samarbejdet, måtte blive udvekslet. Alle data bliver behandlet fortroligt og udleveres som en selvfølge ikke til andre. Jeg gemmer alle data forsvarligt for det tilfælde, at du efter et afsluttet kundeforløb påny skulle få behov for hjælp fra mig. Det betragter jeg som en service, der sikrer kontinuerlige og langvarige kundeforløb. Ønsker du at få indsigt i eller slettet mine data om dig, så er du altid velkommen til at tage fat i mig. Jeg kan altid udlevere alt på ”din sag”, ligesom jeg kan slette alt uden problemer.  Assonans, 24. maj 2018